Wednesday, March 14, 2012

diari ambil result. personal mcm da tak personal dah

alhamdulillah , a level dah lepas. result pon dah dapat.
walaupun result tak gempak macam orang lain..
still dapat result yang memuaskan hati. hehe.
harapnya perjalanan menjadi student ni akan jadi lebih exciting.

debaran nak ambil result tu tak tahu lah mcm mana nak describe.
atas bas pukul 11 mlm bertolak dari jitra. mmg meracau jugak la tak tenang pikir pasal result.
tapi disebabkan terlalu letih aku tertidur gak.

bila da sampai shah alam, 6.30 pagi, perasaan tu datang balik.
hati menyumpah nyumpah nape ta boleh check online. kena manual jugak.
kalau tak lepas macam mana? adess. mulalah teringat balik time pmr. bm dapat b.
subjek first dalam list tu trang tang tang gred B. pasrah gak la wei.
pastu aku buat assumption sendiri.


upsr, straight a.
pmr, tak straight
spm, straight
alevel, tak straight ??? adess.

sampai je intec, trus masuk pusat islam intec. mandi. subuh prayer.
and aktiviti lain yg menenangkan jiwa. gila tenang jiwa pagi tu. huhu. tambah2 sorang je kan dalam pusat islam tu. tapi tadak la jin2 dok kacau .ahaha.

bila dah nampak malam dah terbelah dah dan siang pon masuk line... aku pon bergegas nak ambil result. tapi sampai je depan ofis aku kaku. poker face. jalan je terus cari budak intec. nampak la sorang dua stadi kimia untuk trial dorang. huhu. bgus.

aku pon ajar la dorang sampai nak dekat pukul 9. before depa ambil exam, kami masing2 exchange kata2 semangat. alhamdulillah semangat tu pon jadi la bekal jumpa madam rita... penyelaras yang sangat cool and steady. ramai orang minat sebab dia sangat cool. hehe.

bila da dpat result tu mmg gumbira lah .tak sangka. aku tak tahu apa reaksi aku time tu. madam rita ja nampak. Allah pon nampak la. aku alhamdulillah ja memanjang. hehe.

keluar-keluar ofis aku macam berjalan like a boss. orang first ambil result kot~!!!

a level pon da tamat. hepi pon sat ja pon sebenarnya. pikir nak sambung degree pulak.
harapnya Allah meredhai perjuangan ni. insyaAllah~



3 comments:

Ety said...

good luck for your degree :D

Anonymous said...

hang xsret ka pmr ohh kira aku okay jugaklaa aku xstret spm~^^ hahaa

Faiz Ismail said...

tak. tapi lepas rayuan stret la..