Saturday, May 8, 2010

gagal sekali,tak gagal selamanya oooo.....

takkan ku menyerah kalah
walau diriku musnah
harapanku hancur sayap ku patah....
tak pernah sesaatku mencurigai
apa yg telah aku aku kecapi
setakat ini...........

huhu..post terbaru dari orang baru dalam memblog ney..hahax.buat kali keduanya aku telah tidak berjaya dalam interbiu yang aku hadiri...huhu..semalam UTP da boleh cek dah result my dear fren solihin gtaw.dia pon baru nk cek...aku pon xcited la nk cek...and kami pon cek la sama2....tapi bila da cek,mulalah aku tanya hang,hang tanya aku la.

hampa,aku tak dapat.agak kecewa sikit laa tapi aku redha ja..neway,tahniah buat solihin,naem, fahmi n others tg dapat...hehe,sufi jgan sedey ngat noe....emm kena la husnu dzan dengan ketetaoan.i had do my best da,tp mgkin dorang laie better..so terima je laae..

and aku takkan menyerah kat sini jaa...JPA ada laie...hope i'll get that..klu tak dapat gak,pi UM lae...so kita tunggu je laaa...adakah akhirnya ak berjaya dalam interbiu??atau GAGAL lagi?em...aku pon tak sabar nk menanti keputusan(berdebar jantungku nih..)



sekali aku jatoh,aku bangun semula dengan api membara!!!


1 comment:

yui said...

ummmm....aku xtaw nk trima ka tolak....mmg kos tu aku minx tp engineering ni aku kureng r.....

sekali kujatuh, sejuta kali kubangkit

dah baca cinta sufi? aku tgh baca...huhu