Saturday, July 9, 2011

xcited gila tgk wayang weih!

salaam. di saat orang sibuk daftar masuk intec ni.. dan ada pulak yg sedang ditahan gara2 join BERSIH 2.0 ni...aku nak recall sikit pasal gelagat orang g panggung wayang.

cinema ni banyak da yang penah pegi. tapi buat yang ta penah pegi tu mai nak habaq.
kalau tayangan tu pukul 3petang. pukul 2 da kena stanby da., orang ramai da datang tempat tu berduyun duyun. tambah2 bila ada filem hot. mcm transformer 3 tu. tiket mesti mao 3D punya maaa.. haha. pukul 5 pegi hari ketiga tayangan tiket pukul 11 malam dah sold out. betapa dinanti nantinya. 15minit sblm tayang da masuk panggung. nak tgk iklan commercial dulu.. lebih kurang tu la dia punya gambaran.

tapi bab solat tu..tak berapa sangat la..walaupun ada sikit2. kalau ada solat hari raya ke orang menanti gak la. tp solat jumaat tak ramai pon yg dok tunggu. klu kat panggung berebut dpat tiket 3D, kat masjid payah plak nk p saf depan. masing2 tolak. haha
ape lagi ea.. masuk waktu tu.. tak ramai pon yg datang 15 minit sebelum masuk waktu. tanak amek solat tahiyyatul masjid. ^_^

hehe. menarik kan klu orang layan solat tu mcm nk p tengok wayang?

2 comments:

yui92 said...

kalaulah boleh..maka cepatlah negara mencapai keamanan..

hg pi bersih dak?? heheh

faiz said...

oh .tak pi la bersih tu. tengok berita jep :)