Monday, October 25, 2010

jadi diri sendiri lah.sedih ak tgk

oh sangat bersawang blog aku.mntak maaf la..bilik pon bersawang blog pon bersawang.apa nk jadi......

entry kali ni maw cter pasal jadilah diri sendiri jgn jadik orang len.
dengan itu maka dapatlah kita mengekspresikan diri kita dengan lebih baik..suma potential menyerlah.tak caya sudah..haha

ada banyak orang ak tgk bila kena komen sket maw berubah. kena cop skema bt2 tak baca buku, orang kata alim sket da ase segan nk buat amal kebaikan...(tayah rasa bgga sapa yg bt,tkot syirik.g pon mmg tggjwb kita bt ibadah)..yang dilabelkan budak2 buat perangai nk termatured sudaa...

oh c'monlah~~ jadi je dr sendiri..
oh aku bdk suka stadi..so whut?? ta puas ati ke?haha
oh aku sgt alim? nk tmbh bekal akhirat la cek kak..dosa menimbun takkan amal ta tmbh kot..
oh korang kata ak budak2? well, im hepi go lucky..and im happi with that.tamaw solemn2 :)
(berikut bkn AKU ye..kalaw btol terima je lah.haha)


tapi pade yang sangat melampau and negative kawallah ape yg mampu yah~
jaga ati orang sama..n look at condition if u wan to behave like tht. yup.ak agak kritis. ad yang ta suka kan..so tape.ak akan ttp kritis.nhahaha~tamaw dikomen sila gtaw..tape ak ta komen korang.
pade yang ase diri tu ta bape bek entry ni bkn nya suruh kekalkan ye sikap2 begitu..
kita mmg ta bole jadi orang len, tapi kita bole menjadi lebih baek..

harap2 dapat la mesej ye kengkawan. lawak tgk orang berlakon nih.sangat lawak ..n menyedihkan. tumpang simpati.tumpang kasihan.harap dapat kekuatan menjadi diri sendiri.

im like this.and proud to be like that :)

3 comments:

jujueanna said...

awak baik....

awak rajin...

awak pndi amek ati...

awak pemurah....

awak easy going....

awak comel....

awak peramah....

awak cool...

awak mature....

saya?????

saya tipu jer...

huhu...

x puas ati ngan ko...

sakat ak bole....

ak wt blik laen cter lak...

x aci...

siap ko...

tggu raya aji...

jd korban pertama kt intc...

hahahaha

Faiz Ismail said...

oh sedari terasa ye di situ, maaflah.tp ak ta tujukan kat mana2 orang spesefik yah.
so aku suka ulang ayat ni "kita mmg ta bole jd orang len, tp kita bole jadi orang yg lebih baik"
:)

Faiz Ismail said...
This comment has been removed by the author.