Monday, October 25, 2010

take 5.....action!!

quotation aku amek daripada kelab drama SBPIKP.credit pada yui92 for the tagline..
haha

daripada menjadi actor >> storyliner >> direktor drama kelas >>> direktor drama berskala yg lebih besar sedikit... huhu perkembangan yang not so bad...

jalan cerita lebih kurang sama je tiga3 drama yg aku involve tuh.hoho.kali ni pasal memahami makna kemerdekaan sebenar pulak...

and luckily the drama that i directed win the prize for malam ko-pln( kokurikulum pelajar luar megara).. yeah.. im quite surprise that we got that actually...but alhamdulillah..rezeki.

ntah la bile mase la im good at directing people berlakon nih. mmg ta pandai ngat. tapi kkdg mnjadi gak. huhu.bkn nk berbangga ngan aku ttpi kpd para2 pelakon suma. walawpon berlatih dalam 3 hari je ttpi korang dapat buktikan yg benda yg nmpak mustahil tu dpat dilaksanakan. tahniah!!!


eh aku pon berhak diberi pujian lah kot sebab aku jadi pelakon gak.jd cgu silat ja pon.hoho

haa..drama bkn mengajar kita menjadi orang len ttpi mahu mencungkil bakat kita untuk lebih mengekspresikan diri kita ye adek2 sekalian~

so i am thinking about establishing a drama club here in INTEC but yeah..i have involve in other clubs so to prevent me from become more hectic, lets forget about the drama club.( T T )

" ekspresikan dirimu, tonjolkan jiwamu,serlahkan bakatmu " (:

No comments: