Wednesday, January 5, 2011

im a fast track student

ya assalamualaikum sahabat.

ari selasa lalu ingatkan tade ape yg berlaku,cuma briefing akademik je.
rupe2nya..sumthin BIG kot yang berlaku.

pagi tu dimulakan dengan syidah secara cewinya tanya aku dapat fast track tak.
ak tataw, so trus bukak portal..alang2 broadband farid masih ada kat aku. tanya syidah fast track kelas ape.dy cakap kelas11 dan kelas 12.haih.berdebar-debar.

n selepas bukak...dpat kelas 11..

kelas 11.kelas lama.

tp kelas 11 ni da upgrade.

wei..!!!!!!!!!!!!! .ak dapat kelas 11 la woi...adeh...maka aku dengan hati yg bercampur baur..
terima la hakikat baahawa aku pelajar fast track.

dan bermacam ucapan tahniah dilontarkan dan diucapkan dan kena wish dan berbagai-bagai lagi.haha. ak tahu orang gembira untuk aku.tapi hati ni mcam tak berapa gembira.
analogynya kita dapat kahwen dengan anak puteri ni sedangkan kita minat sangat2 kat minah kampung ni.lebih kurang lah.

namun boleh la hembuskan kelegaan sikit sebab ada jugak klasmate dulu sekelas.
zati,amir, apek, tricia, alex, sri,zi hao..tp dorang mmg genius pon.hoho

so just bersangka baiklah.sebab malam ni nak kena uruskan hal dengan HEP n mesyuarat HICOm...banyak bnda nk fikir ni.husnu-dzan sudah lah.


HARI INI

hari ni masuk kelas baru
oh...kelasnya tempat len.
hmm..dahla sebelah tandas.adoii.n kecik la gak..and orang tak sama dah mcm dulu.wuwu
kawan lama sudah tak ade,pindah kelas len.jaoh plak tu.ada pndah blog len,ada yang kat tingkat atas...haii...payah wei nak jumpa korang lagi.

hope dapat still contact2.

komen aku selepas hari pertama fast track ni..
sangat nervous n berdebar-debar.
dah la exam a level segedebuk nti.trial start bulan september.haha.
dorang nk buat lawak ke? matilah cmni.
ak jadi sangat kekok.result pon biasa2 ajaa..awkward

ape-apepon,harapnya esok lebih baik dari hari ini. aku harap aku dapat sesuaikan dengan keadaan yang mencabar sebegini.lagipun ini baru first day, biasalah kan. belajar add math for the first day tak ade yg kata senang.apa tu function pon bengong.hm moga2 diberi kekuatan menguruskan diri dan persatuan.

amiinnn..

dari segi rona penulisan aku entry ni,agak2 mood aku okay tak?haha XD

IM A FAST TRACK STUDENT.AKU BELAJAR BERSYUKUR YA ALLAH.

3 comments:

yui said...

fast track tu apa? fly awal ka? haa tahniah =p

Miss Butterfly said...

huuu~
jgn penah patah smgt...kuatkn smgt yep..akak yakin adk boleh...bkn dorg je yg gnius,awk jgk...kalo x,xkn adk dpt jgk fast track tu kan...stdy lelok,jgn byk maenlah...mmg ni yg adk nk dr dulu kan?gud luck okeh...chaiyokk2!!anda boleh~~
btw...congratz...[lupe nk ckp ritu] :)

Faiz Ismail said...

haha.tenkiu lah yg ucap tahniah nih.
ya ahmad oi.4 sem jadi 3 sem.
compress lah kirenya.sept ni kene duduk trial alevel dah.mantap kan.haha