Sunday, April 10, 2011

minggu penuh ujian

hoho.sekali ujian empat lima enam ujian aku terima.haha.

  • I-CODE (intec carnival and open day ) - krew psscm (silat cekak malaysia) intec mengalami masalah teknikal.. jualan tak dapat dijalankan pada waktunya.
  • barang yang aku pinjam dr orang hilang.cari satu hari kat bilik tak jumpa.sah dah kena curik T__T
  • LAPTOP GUA MAMPUSS......skrin LED mcm rosak.langsung tak boleh guna bhai.
  • HEP tu biasala...adat dah.haha
  • ujian bio n chem.eh speaking test also
waa.. setiap bnda yang terjadi punya hikmahnya. mungkin nak aku rajin sikit sebab takde laptop.. nak ajar aku supaya lebih berhati-hati dan sentiasa buat back-up plan.
hee~redha je lah.

awal hujung minggu pula diselitkan dengan program rohaniah..A JOURNEY TO HELL anjuran ISIS. tahniah.mmg gempaklah. kulit tgn aku menggelembung.. (resipi air lilin tambah lilin yang terbakar atas tangan...).pedih .air bisa masih meleleh lagi nih.haha. baru api dunia tuh....haih.. tak tertanggung azab Allah nanti... insaff..

n penghujung minggu pula datang kegembiraan . :)
semalam sempat jumpa ngan Basil Hazman, sahabat lama di INTEC. dia join milenium quiz n nak bertolak balik ke Sik dari S.ALAM.
and malam hari ini akan beriadah bersama rakan silat cekak UiTM S.ALAM, PALAM / PERDANA dan member dari INTEC skali... lawan boling~!! huhu



[LA+YUKALLIFULLAH.jpg]

No comments: