Monday, November 15, 2010

aku dah laen

yoyo everyone! pe khabaq semua?haha

herm i noticed that im now a different boy...i dunno if diz difference make me better @ worse. haha
actually aku dah dilamun cinta...tapi cinta 3 segi..haiz..n then aku sacrifice tp akhirnya aku plak yang dapat..pastu....*&@#$$...( tak btol pon citer kat atas)haha. kena tipu.

sebenarnya ak da jadi malas nk study hard even ada final exam @ sumthin big.

texam final ntok sem ni... orang len mcm gila study...ak mesti la stadi gak..tp revise mcm ada topikal test jak..

huhu..past year exm ta bkk....lathan ta bt...ish3

sebab stadi hard ni biasanya tak thn lama...entahla apa aku cakap ni.
penah gak dlu bt cara hard2 ni tp tyme exam ja...leps tu da lesap.

so ... aku stadi dgn relax..niat nk blajar.alhamdulillah...perubahan tu mcm positif jer...
hilang tensyen, tingkat konfiden dsb...(mcm nk promot ja cara ak nih)

ringkasnya, ak jarang baca buku...tp stadi dengan cara bersembang..sangat kesian orang yang ak ajak sembang tuh...tensen depa ta boleh masok ap yg dorang nk concentrate,,haha.

hehe,,sapa nk join cara ak yg tak tensyen nih? bakal2 doktor dipersilakan sebab tanak korang jd tensyen nk hafal bku tebal2...haha

so im no bookworm(dlu bookworm kah??) bt im become a more relax student...
cuma kalaw dpat 3 sem pnya pakej alevel mmg ta bpe relax lah.wuwuwuw

adios!


4 comments:

yui said...

weeweet.... anda mmg cemerlang dari dulu pun haha xkisah nak studi camna janji studi... apa cure utk aku yang semakin malas ak bukak buku ni doc? haha kja nak onlineeeee jaaaaa.... lalalal

Faiz Ismail said...

heyy ahmad~slamat ari raye.haa buad peta konsep.tanak peta minda.
haha

jujueanna said...

eceh...ko pnya mls nk study 2 equal 2 ak pnya rjin study kot....apapn usaha 2 tetap ada...klu result x bgus 2 usaha x ckup la 2...klu result bgus 2 tuhan nk uji...nway best luck 4 u...thx 4 the whole week mengadap ak yg terblur-blur nih..hahaha

Faiz Ismail said...

hekeley. pembaca 3 buku satu tajuk tuh..hoho welcome2
hrp berkesan la sket2..tambah time critical tngking uh