Saturday, November 20, 2010

weih gurlz.jgn jelez.haha


terlebih dlu diucapkan salam aidiladha buad semua.harap kita mengambil kisah cter pengorbanan nabi2 kita...supaya kita berkorban ntok kemaslahatan agama islam , the unly addin yg diredhai Allah..huhu. makin byk kita korban..makin byk yg kita dapat..huhu

okay2...pe hal nye korang nk menjelez kat sy heh?hahaha

well entahla.ak rase pmpuan ni bab berat badan kan mmg sensitif..so
dengan rasminya im announcing that im become slimmer...hhuu

raya aidiladha ni mcm2 kenduri ada.. kambing ada...lembu ada...duet raya ada...wuih..masyuk2..kahkahakah.mmg pesta makan free lah...weeeee~~~~

tpkan, tak kesahla aku meningkat selera @ makan byk ker..mmg tak gemuk2 aku nih. seluar jeans ak mmg jd londeh gler..mcm ta muat ja.haha. ta payah nk restrain makan pon.muahaha. korang gurlz mesti raya ni tanak makan ni lah, itulah kan..

uhuks..tape la. juz i hope tht metabolic rate yg maken tinggi ni tak buatkan aku jadi kurus mcm mamat ganja tuh @ minah aneroxia nervosa...haha

1 comment:

juE_is_aKuh said...

post yg terkena tepat tnpa sengaja..huh